Sunday, August 4, 2013

Eelviimane pühapäev

See pealkiri pani mind ennastki kulmu  kergitama.
Aga noh. See tunnike taga mõjub vist ikka siiani. Ärkasin täna teadmisega, et noh, nüüd on ikka kell palju. Oli pool kümme.
Kuna avastasin, et ikka peaks mingit jahutoodet tooma, otsustasin minna sinna odavamasse lao moodi poodi. Kus tuleb kott ette näidata. Võtsin ettenägelikult kaasa ainult pisikese vöökoti ja sinnagi võimalikult vähe träni. Tegelikult nõudis kassapreili mul ka selle ettenäitamist. No see ei ole meeldiv. Aga üleelatav.
Ma ei võtnud kaasa ka fotokat. Ja muidugi oleks kolmes kohas tahtnud pilti teha.
Esiteks - ma olen harjunud oma koduaknast päeva jooksul kümneid lennukeid nägema. Nii lähedalt, et enamusel saab lennufirma ära tunda. Siin olen näinud igasuguseid muid lendajaid - õhupalle ja koperdist regulaarselt. Lennukitest näen vaid neid uhkeid valgeid sabatriipe, mis taeva alla trips-traps-trulli ruudustiku jätavad.
Aga õhupalle on siin ikka palju. Just õhtuti. Eile õhtul - laupäeval siis ol neid siin-ja sealpool  maja. Rahvas lõbutseb, nagu ma arvan. Samamoodi, nagu need kanalisõidud - ma ei usu iialgi, et neil mingi praktiline eesmärk on. Vähemalt siis vast poleks nende roolis päevitusriietega pensionäre. Poest tulles jäin silla taha! Tõstetavate sildade ees on tõkkepuud nagu raudteeülesõitudel. Nägin juba kaugemalt, et need on alla lastud ja paar autot juba seisis nende taga. Kui mina sillani jõudsin, hakkas see just tõusma. Alt sõitsid läbi minu arust küll mitte nii kõrged asjad. Aga kohe mitu tükki ja siis lasti sild uuesti alla. Seda tegi üks meesterahvas. Sillaotstes on sellised kapid, mis näevad tegelikult välja nagu helipuldid. Ainult nuppe on vähem. Ma pole nende kallal kunagi kedagi näinud. Täna siis oli. Ma ei tea, kas nad siis ongi pühapäeviti seal vms. Sest teistel päevadel pole ka kanaliliiklus nii tihe.
Poodide kohta niipalju, et paljud tehakse pühapäeviti hiljem lahti. Täitsa tavaline, et kella kaheteistkümnest. Ja on siis vähem aega avatud. Mõnikord lihtsalt paar tundi. Ja kõik saavad hakkama.
Ja siis nägin ühte lahedat posti, mis tähistas koerte mänguväljakut. Ma ei tea, kas nendes kohtades võib siis koera rihma otsast lahti ka lasta. Need pole aiaga piiratud ega midagi ja see oli üsna suure tee ääres. Natuke laiem kui tavaline Hond toilet.
Ja täna ma siis püüan kududa.
Kuna eelmisel nädalal polnud mingit eriti huvitavat lahangut, siis on mul materjal järgmiseks esitluseks peaaegu koos. Kuna nädal enne seda võtsin kaks protokolli, mille vahel valida. Üks oli armas ja teine minu jaoks huvitav ja rahulolupakkuv. Sellega peaks siis kiiresti minema ja ma sellega veel ei tegele.

No comments:

Post a Comment