Thursday, August 8, 2013

Piiiiiikkkkkk neljapäev

Noh, alustuseks slaidishow, siis ettekanded, siis tsütoloogia slaidid, siis üks hiirleemur, siis tunnike tukkumisega võidu kirjanduse uurimist ja siis kaks tundi slaide, preparaate jne. Igal neljapäeval peaks ka olema selline harjutus board examiks. Et näidatakse slaidi jne. Ma olen sellest vist kirjutanud. Täna ütles patoloog, et esimesel aastal sobib talle, kui tuntakse ära organ, millest jutt on. Noh, selle järgi läheb mul päris hästi sest tunnen ära enamuse organitest ka nn haruldasematel loomadel - st hobustel ja lehmadel ja kitsedel. Mida mul aga kuskilt võtta pole, on haiguste ja seisundite nimetused - viirused, mis seda võivad põhjustada ja parasiidid - noh, nad on siin natuke lõunapoolsemad ikkagi ja nad juba ootavad südameussi. Tegelikult ootavad nad tiigermoskiitosid. Lisaks väänavad nad siin ladinakeelseid nimetusi ju inglisepärase hääldusega, kuhu lisandub hollandipärane g-hääldus, nii et ma pean ikka tavaliselt kirjapilti nägema, et aru saada, millega tegu.
Ühikasse tulin otse koolist, küll mitte selle kõige kiirema bussiga aga siiski päris sujuvalt ning jõudsin kohale kell kolmveerand kuus. Pole miskit - harjutame koduseks eluks ja pikkadeks tööpäevadeks!
Ilm oli täna selline jahedavõitu aga ma otsustasin tosse mitte panna - ikkagi suvi ju!
Vaatasin just hindava pilguga ükspäev oma sandalette, mille ostsin ilmselt 95. aastal - mäletan, kuidas poe ukse taga vana pinginaabriga kokku saime ja mina oma ostust vaimustatuna need talle ette näitasin. Ta arvas, et, jah, mõnusad, aga eks need tallad hakkavad vast pragunema. Nüüd olen nendega kuu aega neli-viis tundi iga päev kõvasti liikunud ja järele andnud pole miski. Muidugi olen nendega ikka peaaegu igal aastal - noh, Eestis lihtsalt ei saa igal suvel suvejalanõusid kasutada, eksole! - rohkem või vähem väljas käinud aga sellist vatti pole nad varem saanud. Tublid!
Seekord tuli laupäevase Rotterdamireisi kohta meil juba eile. Ma tegelikult natuke virisesin virtuaalselt sel teemal. Aga tegelikult ka - ma tahaks natuke planeerida ja mõelda. Minusugune laisk inimene ei viitsi kiirustada!

No comments:

Post a Comment