Tuesday, August 13, 2013

Hommikul tõusis päike pilve seest

Ja see tähendas, et buss läheb katki. Õnneks sellise koha peal, kust läehvad ka need bussid, millele saab keskjaamas ümber istuda. Kui Uithofi - nn teaduslinnakusse siis - jõudsin, tibutas vihma. Noh, ka jalgrattal sõites on võimalik vihmavarju kasutada, nagu ma nägin. Koera polnud bussis.
Aga ootasid meid lisaks põhjapõdrale veel rohevint, kääbushüüp, üks lind veel ja kivinugis! Noh, ma arvan, et see viimane ehk oligi minu äraminemisekingitus :) Igatahes olin ma valmis muidugi ka kõike muud tegema aga Liesbethile tuli õigel ajal meelde, et ma võivat tahta seda teha. Nhhhh...
Mingil ajal saabus veel GPR-seadmega tulipart, kellel oli veel hunnik rõngaid kaela ja jalgade ümber.
Patoloogiosakonnas - hmm, kõlab kohmakalt - sebib ringi kaks pensionärist meesterahvast. Üks on bioloog ja uurib põhiliselt kakke - ka täna oli tal mingi rääbakas kiirteelt. Ei, no ilusad ja uhked linnud aga see oli juba nii ära kulunud, et paistis läbi. Ja teine on parasitoloog. Noh, need peavadki natuke imelikud olema mu arvates. Või teeb amet nad selliseks. Aga nad on muhedad kujud.  Ja absoluutselt alati nõus aitama, nõu andma ja huvi tundma kõige vastu. Nii armsad!
Seoses tänase bussirikkega hakkasin ma mõtlema, et need bussid siin ei tossa. Ja kui George Michaeli teisik bussiroolis seda käima üritas nõksutada, tegi see ka siukest plõksuvat häält. Kas tõesti käib kogu see värk elektril? Voh, Edgar!
Tahtsin veel kirjutada siinsetest jalgratturitest, kes lisaks vihmavarjule sõidavad ka kohvritega, mida nad ratastel järgi veavad, ja põhiliselt vahivad sõidu ajal oma nutikaid. Võimalik, et tšätivad või suhtlevad FB-s. Pisut hirmutav. Tõsi, kõige kolmega üheaegselt tegelevat ratturit ma pole veel kohanud. Õnneks. Ilmselt pistaksin hirmust plagama.
Ka nägin täna ühel kanalil klassiekskursiooni moodi seltskonda, kellest ühelgi polnud päästevesti. Oli üks vanem inimene - ilmselgelt terve mõistuseta - ja umbes kaheksa noort. Appikene! Noh, ma sõitsin bussiga mööda.
Ja siis siinsed valgusfoorid. Ma pole üritanudki nende tsüklitest aru saada. Ilmselgelt on see liiga keeruline. Igatahes jalakäijate foor, mis reguleerib jalakäijate liikumist jalakäijatele mõeldud rajal ja mis on otse jalgratturite tee ja siis ka foori kõrval, töötab viimasest täiesti sõltumatult. Enamus foore on nn iseteeninduslikud. See tähendab, et kui näiteks jalgrattur läheb ja tellib oma rajale rohelise tule, siis jalakäija peab seda eraldi tegema. Muidu põleb tema fooris ikka punane edasi. No keeruline. Seda peab ise läbi elama. Korduvalt.
Muidugi löödi mu plaanid kõik sassi. Homme oli ette nähtud viimasteks ostudeks. Täna teatas Ruby mulle, et homme kell neli on väike istumine minu ja Carlose lahkumise puhul. No need inimesed ei ütle ka kunagi võimalusest ära! Seega - poodi täna ja homme... teeme oma viimast esitlust siin. Kuigi ega palju teha pole - kolmandik vast on valmis.

No comments:

Post a Comment