Monday, August 12, 2013

Kui hommikul kooli minnes näed kassi, kes jahib jänest

... siis on laual kolm jänest, hiirleemur ja pealelõunal tuuakse põhjapõder. Mis jäetakse järgmiseks päevaks. Nii see elutarkus koguneb.
Kaks uut tudengit.
Võtsin ühe jänestest. Need olid tänahommikused, maha lastud, et uurida, kas eil äkki miskit maksahäda pole. Selle DWHO poolt toodud. Vähmalt ei olnud need külmad, ei pidanud kellelegi helistama ja surma põhjus oli teada. Aga midagi uut ikka jälle - noored loomad ja kõigil sihuke suur lahmakas tüümus!
Nojah.
Seega tänane päev läks kiiresti. Jagasin selleks nädalaks päevade peale ülesanded ära. Tänaseks oli ette nähtud postkontoris pakk ära saata - et kohvrit natuke kergemaks saada. Lisakilode eest maksmine läheb kallimaks kui eraldi pakk saata. Saatsin selle ära - kott, mida ma päev otsa olin kaasas tassinud ja kahelnud, kui palju see viit kilo ületada võiks oli alla nelja kilo. Nii palju siis minu käemõõdust. Aga sama palju eest on mul vist muud träni kohe juures ka. Aga eks ma saan hakkama. Toppisin pakki vee ühe tahvli šokolaadi ka - ehk jõuab ikka natuke varem kui mina!
Kuna tänase ülesande täitsin eeskujulikult, siis otsustasin ka homse, st loomapoe oma tänaseks nihutada. Jummal teab, mis ja kuidas - mis tehtud, see tehtud. Nüüd on ka seal käidud ja üks ülesanne jälle täidetud.
Koristada on veel vara. Kui, siis võiks kapipealsed jne kõrgemad pinnad üle tõmmata. Aga ma arvan, et kui asi juba kätte võtta, siis teha ikka korralikult ja täna ... on ikka veel vara.
Siin on toiduainetel käibemaks 6 %. Ravimeid pole pidanud õnneks ostma. Ei tea, kui palju see olla võiks? Postiteenustel on... mulle tundub, mitte midagi.
Mäletan, et Ameerikast tulles otsustasin ka kõigile naeratama hakata. Mingi aeg see isegi õnnestus. Huvitav, kas ma kodus ka hakkan kõigile bussijuhtidele lehvitama - õigus, ma ju ei sõida Tallinnas bussiga! Aga autojuhtidele, kes mind üle tee lasevad? Eeeee.... enamuses olen mina see, kes peab üle tee laskma - aga ok, seda võib ette tulla. Jalgratturitele teed andma? Hm, meie jalgratturid kihutavad tesitega arvestamata ja teisi nägemata ju! Igatahes ükspäev avastasin ma ennast rahaautomaadile "aitäh!" ütlemas...

No comments:

Post a Comment