Thursday, August 15, 2013

Viimane neljapäev

See oli vist eile hommikul, kus ma läksin ja vaatasin vaikselt üle kanalisilla serva vette, et näha, kes seal sulistab. Laugupaar oli pisut eemal kalda ääres ja passis niisama.  Kui ma üle sillaääre vaatasin, ehmus selle peale peadpidi vees olnud part ja pistis röökides ja pladistades jooksu. Selle peale ühmas lauguproua  nagu põlastavalt: "Loll, mis sa karjud!"
Täna oli meil kaks aafrika maaoravat, mingi parakeet, gerbiil ja eilne jänes. Tutvusin elus esimest korda gerbiiliga. Pika sabaga suur hamster, ma ütleksin. Aga sümpaatne.
Pealelõunal lõhkusin lahti ka ühe linnukese, kes kaalus 23 g. Kasutasin mikroskoopi. Kui ära harjud, on väga hea. Ainult riistad peavad olema ideaalsed.
Pärast käisin ja vaatasin, kas ja kuidas on jaamas olemas hoiukapid. No teate - kuni 12 tundi suure kapi kasutamist makasb 7,35 €! Ma parem tassin om akohvrit mööd alinna kaasas!
Täna peakski koristama ja pakkima. Ma võin koristada aga pakkimisega on lugu halvem. Eks ma pean ka selle ära tegema.

No comments:

Post a Comment