Saturday, July 13, 2013

Esimene laupäev

Bussid täna ei sõida - vähemalt need mitte, mis keskusest Aalbersestraatile tulevad - on ju ilus tänavanimi, eksole! :D Seega viitsisin minna ainult suhteliselt kohaliku poeni lõppenud vetsupaberi järele. Noh, lillkapsa tõin ka. Ja uue šokolaadi - huvitav, et see mul veel näost välja ei löö!
Eile õhtul maadlesin oma lahanguprotokolliga ja asi läks ka siinse kella järgi üheni välja. Mõtlesin, et täna saab ju magada aga ameeriklasest naabripoisi uksele hakkas kohalik tibin juba poole üheksast koputama ja see, mis puudutab kõrvalust, kõlab samamoodi nagu minu toa ukse puudutamine. Ega ma enam magama jäänud.
See-eest sain oma päevauinaku teha :) Maja on kohe vaikne kui keegi ei jookse pidevalt Josephi ukse vahet.
Mulle meeldivad siinsed rahaautomaadid. Isegi kuigi nad selle eest minu kontot röövivad, et mulle mu enda raha kätte anda. Kui SEB automaadist tahan näiteks 20 € välja võtta, siis saangi ma sealt kahekümneeurose. Ja vajutades nupule "50", saan viiekümneeurose. Seetõttu pean alati otsima teatud automaate, mis väljastaksid ka peenemat raha ja siis kombineerima "muu summaga", et mitte suure rahaga ksukil jänni jääda. Kuna olin suures sularahahädas võtsin siin esimesel korral ka 50, kuna ma ei tea siiani, kas ta võtab nn teenustasu iga korra pealt või oleneb see ka summast. Ja sain terve pataka - kaks kahekümnest ja kümnese. Teisel korral võtsin igaks juhuks nädalavahetuseks, et kui ei viitsi keskusesse minna, 20 € - ja sain kaks kümnest! Lahe! Swedbanki automaadist olen vist ka kunagi midagi võtnud aga selle kohta ma enam ei mäleta.
Laugud ehk vana nimetusega vesikanad ehk need, keda ma siin lihtsalt kanalipartideks nimetasin, näitasid mulle täna oma nelja poega. Ikka lahedad on. Mul  on ainult imelik neid siin passida sest keegi teine neid ei vahi.
Kuna täna on mingi tänavaremondi murdepunkt, ei liigu meie tänaval bussid ja üks ristmik, mis siiani oli poolenisti remondis, on avatud. Foorid veel ei tööta ja ma ei  tea, kas sellepärast, aga siin seisavad kaks oranži vestiga onu, kes liiklust reguleerivad. Noh, aitavad regulreeuda, pigem. Et kui vaja jalakäijail üle tee mnna, siis peatavad autosid - see on väga lihtne, sest mina olen üks umbes kümnest inimesest, keda ma üldse olen näinud siin jalgsi liikumas. Kuna meie tänavaots, kus siiani seisis betoontõke, on ka avatud, siis on see paljudele üllatuseks. Aga ka üllatunud autojuhid suunatakse rahulikult õigele teele.
Kuna ka ühistranspordi liikluskorraldus muutub, jagati keskjaamas - noh, seal, kus on rongijaam ja enamus busse ka ringid lõpetab/alustab - nädala algusest saadik voldikuid, kuidas bussiliinid nüüd sõitma hakkavad. See on minu arvates väga tore sest ega mina, kes ma ju uudiseid ei loe ega kuula, polekski sellest muidu ette teada saanud. Ja ega ma teaks seda kodulinnaski. Paraku jääb vahele just meie ühika juures olev peatus. Ja seda nädalaks. Eks ma homme hakkan uurima, kuidas esmaspäeva hommikul keskusesse saama hakkab. Sest hiljaks ei tahaks jääda. Võtavad veel mõne huvitava laiba ära!

No comments:

Post a Comment