Monday, July 22, 2013

Neli laugukutsikat on alles!

Nägin neid täna koolist tulles! Jeee! Vaatasid mind siukese tüdinud näoga väheke. Muidugi olid inimesed neile visanud hulgaliselt saia jne - meie kliimas on linnud muidugi suvel nälgas!
Esmaspäeva hommik tähendab uusi tudengeid - seekord kaks vanemat meesterahvast ja kaks tavalist tudengit. Ma ei pannudki tähele, kas need tavalised olid mõlemad naisterahvadvõi ei.
Täna oli demonstratsiooniks üks ronk/vares/hakk - ma ei tee neil siiamaani vahet - kuskilt teaduskonna õuelt - majahoidja oli leidnud - ja reedel (meenutame, terve nädalavahetuse on olnud 30 kraadi ringis...) surnuna leitud metskits. Protokollisin ja sonkisin väheke seda kitsekest ja nagu lõpuks selgus, ka esitasin seda. Nojah.
Käisin seal lao moodi poes. Oleksin peaaegu ostnud ühe kokteili - need on siin siukese mõjusa suurusega pudelites - 700 ml. Oli valida Cosmopolitani, Sex on the beachi ja Mojito vahel. Kuna hinda polnud kuskil ja ma ei suutnud otsustada, kas proovida midagi uut või jääda truuks vanale maitsele ning selles pettuda, siis jäigi ostmata. Tulin koju ja jõin ohtralt külma vett. Ma arvan, et see oli kõige parem. Huvitav oli see, et kes poes kotiga oli, pidi selle kassas ette näitama. Noh, mina olin seljakotiga. Torkasin onule oma kummikutes läbihigistatud sokid ja higised teksased nina alla. Ta väga ei tahtnud süveneda.
Ma vaikselt juba planeerin, kuidas ja mida koju kaasa võtta. Et neljapäeval peab ka sellest poest seal läbi jõudma jne.... Aga võib ju ka kolmapäeval...
Täna koju jalutades nägin lahedalt koera rõdul tänavale vahtimas - siuke segavereline hundikas, ma pakuks. Püüdsin teda pildistada aga fotokas oli kotis läinud videorežiimile. Ja siis ei tulnud sellest midagi välja.
Hommikul klõpsasin oma sissekäigurõdust ka pildi - ma ei tea, kas see bassein ei pea õhku või vett või kumbgi aga igatahes hommikuti on ta alati selline:

No comments:

Post a Comment