Wednesday, July 17, 2013

Minu mägrapiiga

Mulle meeldivad hirmsasti kõik need loomad, mida ma siin pean lõhkuma. Või, noh, enamus neist. Kahju on mul küll kõigist. Eriti nendest, kes muidu ka armsad on. Ja karvased. Ja soojad. Ma tahaks need lahatavad ka ikka üles soojendada.
Täna olin esimesena kohal ja rabasin endale mägra. Valikus olid veel kanaarilind ja karihiir.
Minul oli väga huvitav.
Pärast käisin loomapoes. Ei midagi. Beaphar on igal pool tugevalt esindatud.
Ja siis nägin pargis üht tädi, kes pakkis sellise minirolleri moodi asja alla korvi pügatud Ötsuka moodi asja ja sõitis siis minema. Hond toiletid ongi siukesed paari ruutmeetrised muruplatsid siin. Muu kõik on kivi. Ju ta käis siis hondiga toiletis lihtsalt.
Lastele ei minda lasteaeda järgi mitte mersu vaid vana jalgrattaga ja pannakse nad taha pakiraamile jalakaitsetega korvi istuma. Tegusamatel emmedel on jalgratta ette konstrueeritud siuke pealtnäha vineerist käru, kuhu paigutatakse siis vastavalt vajadusele kas lapsed või toidukotid.
Homme pean esitlema oma eelmisereedest kurge. Tahan üllatada ja teha selle hollandi keeles. Ehk nad siis muud ei pane tähele :P
Variandina B on mul ka inglisekeelne tekst olemas - kui sõnadest puudus tuleb. Kui just palju materjali pole vaja tükeldada, siis on aega üleliiagi. Ja mul on palju juttu sellest kurest endast ja tema osast Jaapani ja Hiina mütoloogias ja uskumustes. Minu jaoks ongi huvitav iga uue liigi puhul selle kohta võimalikult palju uut ja huvitavat teada saada - noh, ütleme ausalt, keda need rakud huvitavad!
Minu arvates on siin hirmus popuraarsed asjad hortensiad - nii valged, lillad, roosad jne.
Ja eile lendas meist mööda siuke as:
Tegelikult ei olnud udu ega miskit aga ju ma püüdsin värisevi käsi suumida.


No comments:

Post a Comment