Saturday, July 20, 2013

Teine laupäev

Kuna ma pole tänaseks mingeid üritusi plaaninud, pole ma suutnud ka otsustada, kas täna üldse välja minna või ei. Laugud tegid pisut imelikku häält. Kuna ma pole kindel kas ma ka eile kõiki nelja poega nägin, siis olen pisut mures.
Uurisin Social programme`i - järgmisel nädalal peaksin saama loomaaia pileti. Siis võiks ühel nädalavahetuse päeval seal ära käia. Ja ikkagi peaks vast mõnel organiseeritud ekskursioonil ka käima - täna, näiteks, oli reis Haagi ja Delfti. Nõme on natuke ainult ühikas istuda ja kududa. Kuigi siin on nii mõnus vaikne! Kui just need tibud seal väljas imelikku häält ei tee. Kaks kajakat tiirutab ka siukese imeliku näoga ringi...
Kõik nina toast väljapistmised ähvardavad mingi väljaminekuga. Aga kuna sel aastal DEWd ei saa, siis on natuke nagu lahedam. Samas tahaks ikka koos oma kallitega ka Lepaninas paar päeva olla. Merd tahaks!
Kudumine, magamine ja kirjutamine on tänase päeva märksõnad. Natuke kangeks kisub. Peaks ikka vist enne pimedaksminemist ühe tiiru neid lauke käima ja vaatama. Tea, kas nad õpivad lendama vä? Aeg-ajalt kostub hirmsat pladinat ja mõni paneb siukese hooga diagonaalis üle kanali. Teised sugevad ennast samal ajal ükskõikse näoga. Ehk on ikka kõik korras ja alles!
Natuke liiga palju aega on enda ja oma mõtete jaoks, ma saan täitsa aru. Kududes tekib ka liiga palju ideid uute projektide jaoks. Aga uus sall katab juba mõnusalt jalgu kui akna all istuda :) Enam pole mugav seda igale poole kaasa tassida. See on natuke jämedamast lõngast ka kui eelmine - tea, kas koos äärepitsiga mahubki läbi sõrmuse? Peaasi, et on ilus ja soe!

No comments:

Post a Comment