Wednesday, July 24, 2013

Unine kolmapäev

Algas varase ärkamisega. Unenägudest. Olen siin hakanud eriti kummalisi unesid nägema. Tea, kas olematust padjast, lauguperest akna taga või koerapuudusest. Muu on nagu üleelatav.
Aga noh, mis ma siis ikka edasi põõnan. Koperdasin ringi ja läksin kooli.
Üks pisike kameeleon - mune täis ja maks läbi. Paar abstsessi moodi asja ka ning Ca-puudus. Aga jälle miski, mida ma nii lähedalt kunagi näinud polnud.
Haigutama hakkasin juba lahanguruumis. Ja bussi peal. Ja siis istusin muidugi selle kaugelesõitva bussi peale. Õnneks tuli mulle meelde, et kuskil sellel marsruudil nägin loomapoodi. Peale mõningaid otsinguid ja võitlusi unega leidsin selle üles.
Noh, natuke kobedam aga... no mis sa ikka tahad, eks ma olen neid näinud ka.
Tulin koju ja tukkusin kaks tundi.
Siis tegin valmis oma surrikaadiesitluse ja lõpetasin selle sujuva üleminekuga leptospiroosile. Noh, huvitav lugemine mõlemad teemad aga ma üritasin teha vääääga kokkuvõtlikult.
Ma tahaks ikka rohkem pildistada aga see läheb siis väga teiste inimeste eludes sorimiseks.. Nii ma piirdun mõnedega. Täna õnnestus teha natuke parem pilt ehk sellest lastevedamise jalgrattast:
Ja see seisab kõige tavalisema maja ukse ees. Siin on üldse enamus sellised meie mõistes ridaelamud. Aknad avanevad otse tänavale ja möödakäijatele. Mõni katab oma aknaid, mõni mitte. Ja mulle tundub, et kui, siis pigem päikese eest.

No comments:

Post a Comment