Tuesday, July 30, 2013

Tutvumine deeguga

Kuigi täna oli valida mägra, kabehirvekutsika, deegu ja mingi eriti pisikese prill-linnu vahel, olin jälle hea ja jätsin suured asjad teistele. Aga nii hea ma ka pold, et kõige väiksemat asja oleks sorkima hakanud. Otsustasin teha tutvust elu esimese deeguga. Sellise rahulikuga. Oli täitsa põnev!
Suur emakakasvaja metastaasidega maksas, põrnas ja kopsudes.
Pärast kooli tegin tutvust raudteetaguse maailmaga ja jõudsin välja lausa mingite poldriteni. Vahepeal oli mingi loomapark jälle kitsede ja väga väsinud olemisega lambaga. Ja muidugi paar kanalit igasuguste partide ja hanedega. Ma kardan, et kui ma elaksin maal, siis oleks mul ilmselt terve kollektsioon igasugu linde. Ja tuhkruid, eksole! :D Noh, kesk-aasia lambakoerad hoiaksid ilmselt korda majas.
Ja nüüd ma tegelen lindude anatoomia enesele selgekstegemisega. No oleks nagu ikka aeg ka juba!

No comments:

Post a Comment