Sunday, July 28, 2013

ÖÖsel oli vinge äike!

Ma tean, et pealkirjas on kaks esimest tähte suured aga mulle meeldib see sõna nii rohkem! :)
Hakkas peale sellega, et ma imestasin, mis värk naabritel - moslemitel - nüüd lahti läheb - tulesähvatused nede majal jne. Aga siis otsustasin kotrollida. Hetkel, mil ma akna juurde läksin, algas linna teises servas ilutulestik - siuke 3- tasemel. Noh, et suhteliselt madal ja lühike ja ainult ühevärviline. Mõtlesin, et see ei saanud see olla. Ootasin veel natuke - hea, natuke jahedam õhk oli - ja siis nägin silmapiiiril veel paari sähvatust. Suhteliselt pika vahega. Hakasin ennast magama sättima ja siis kuulsin ka natuke mürinat. Kui mina voodisse jõudsin, jõudis kohale ka vihm ja äike ise. Lahe! Sättisin ennast vaatama.
Ja ärkasin imelikus asendis mingi aja pärast. Oli veel täitsa pime nii et ma ei viitsinud ka kella vaadata. Keerasin ennast magamiseks sobivamasse asendisse ja...
Ärkasin hommikul jälle selle tunde peale, et kindlasti on kell juba jube palju ja kui ma nii kaua magan, siis äkki ei jää õhtul ja pidin pesu ka pesema ja... Kell oli üheksa. Noh ma olen alati aru saanud, et kaheksa-üheksa tundi regulaarset magamist on minu jaoks kõige normaalsem. Ilm on veidi kargem, st tundub ka õhku olevat. Pilveid on ja tuult on aga päikest on ka. Kavatsen täna mitte välja minna. Oleks vaja kuduvat pesukaru etendada.

No comments:

Post a Comment